Countdown - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Ruby Bakker - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Ruby Bakker - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Ruby

28 Juni 2015 | Nederland, Zwijndrecht

4 more days...
Aankomende vrijdag 3 juli vertrek ik voor 5 maanden naar Turkije. Ik ga in de animatie werken bij Hotel Grand Park Lara te Antalya. Ik vertrek om 15:10 vanaf Rotterdam Airport richting Antalya. Om 19:55 is de geplande landingstijd. Met goed geluk ben ik dan rond 21:30 in mijn appartement. Ik ben 24 mei al voor twee weken geweest om in te werken en ik heb het onwijs naar mijn zin gehad. Vrijdag zie ik mijn collega's dus weer en ontmoet ik tevens twee nieuwe collega's.

De foto's die ik heb toegevoegd zijn een kleine impressie van de twee weken die ik er ben geweest. Zo ben ik in die twee weken nog een dagje naar Antalya geweest met Laura, avondje uit met collega's en gewoon een heerlijk dagje op het strand doorgebracht.

Vanaf vrijdag zal ik proberen minimaal 1x per week een reisverslag te schrijven over mijn bevindingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 28 Nov. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3716

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 30 November 2015

Werken als animator in Antalya

Landen bezocht: